شهید سیدعلـــی مــوســوی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید سیدعلـــی مــوســوی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید سیدعلـــی مــوســوی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام سیدعلـــی مــوســوی از شهدای دانش آموز شهرستان ساری می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : میر قربان
تاریخ تولد : 1346/01/01
تاریخ شهادت : 1365/10/21
محل تولد : ساری
گلزار روستای تاکام ساری
نحوه شهادت : جراحات وارده به بدن
محل شهادت : شلمچه - عملیات کربلای 5
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

وصیت نامه شهید سید علی موسوی تاکامی

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ق.ظ

امام حسین (ع) : حال که بدنهای ما برای مردن آفریده شد پس چه بهتر که این مرگ در راه خدا باشد . 
اینجانب به فرمایش رهبر عالیقدر امام خمینی و بنابه وظیفه شرعی و اسلامی خود با اراده آهنین و استوار به جبهه نبرد ایمان علیه کفر روانه شدم تا بتوانم خدمتی به امام خود که همان خدمت به اسلام می باشد کرده باشیم و حاضرم تا آخرین قطره خون در راه هدف خود که همان اسلام عزیز می باشد فداکاری کنم و از هیچ کوششی فروگذاری نکنم خدا را شگر می کنم که چنین لیاقتی رانصیب این حقیر گردانیده تا بتوانم در راه او و اهداف شهدا گام بردارم و در این راه اگر به درجه شهادت نائل گردم سعادتی بس عظیم بوده که خداوند به من عنایت فرموده و مقامی است که پروردگار به هر کس نمی دهد و در این راه هر کس کشته شود به قرب الهی خواهد رسید . و از خدا می خواهم که این لیاقت یعنی کشته شدن در راهش را نصیب من بفرماید و اگر چنانچه کشته شدم به آرزویی که همیشه از خدای خود طلب آنرا می کردم رسیدم و پیروز و مفتخر می باشم و چه در این دنیا و چه در آخرت سر بلند خواهم شد و چه شیرین و گوارا می باشد شهادت در راه خدا و شهادت تازه یک زندگی جاوید و همیشگی و ابدی خواهد بود . پدر و مادرم افتخار کنید و سر بلند باشید که بین بچه هایتان یکی را بعنوان خمس تقدیم خدا کرده اید و خداوند به شما اجر بزرگ عنایت فرماید . بستگانم شما رسالت خون مرا به گردن بگیرید و بخروشید تا اسلحه بر زمین افتاده من بی صاحب نماند و پیرو خط امام باشید .
خواهرانم حجاب خودتان را حفظ کنید و زینب وار راهتان را ادامه دهید و مانند زینب پیام خون مرا به گوش همه برسانید و سنگر عفت خودتان را حفظ کنید .

۹۴/۱۰/۰۲ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی